söndag 22 mars 2009

helgen svepte förbi

Då var helgen över, förstår inte riktigt varför helgerna ska bara svepa förbi en.
Just nu sitter jag bland många flyttkartonger och med massa röda avfallspåsar! Skulle egentligen ta ett kort och visa hur det ser ut, men simon har kameran med sig. Kanske är va det tur, min familj som va förbi idag sa att det var ett fall för programmet rent hus. Det komiska är att i morgon eventuellt ska det komma folk och titta på lägenheten, men jag har varnat hyresvärden.
Har nästan fått ner allting, det är alltid en bit på vägen. Min man kommer nog få en liten chock när han kommer hem och ser att allt är borta, han tror nämligen inte att jag har hunnit med att börja packa ner allt. Bland all flytt så var ja iväg på en kvinnodag i lördags, det var riktigt trevligt. Härlig uppmuntran, skön avkoppling med fotbad - ansiktsmask - silkeshänder -tovning. Inte förglömma så var det ett riktigt kafferep på eftermiddagen med små gamla kaffekoppar o massa massa kakor.
Tror det är viktigt att ibland få bara träffa kvinnor i ALLA åldrar för att bara umgås. Det är något som jag uppskattar mer och mer. Själv är jag ju bara 25 år, därför kan det vara härligt och få sitta ner med kvinnor som är lite äldre än en annan, dom har ju hunnit få lite mer livserfarenhet. Imorgon kommer en familj och hjälper mej med flytten, dom har ett sådant härligt hjärta. Deras mentalitet är att bara att få kunna hjälpa till så mycket som möjligt. Något som man är väldigt tacksam för när man känner att man inte kanske hinner med allt på en veckan och 2 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar