torsdag 11 juni 2009

regn och åter regn, vart tog sommaren vägen? men det är väldigt mysigt och krypa ner i sängen under täcket samtidigt som man lyssnar på att regnet slår mot taket. Denna veckan har jag jobbat mer än vad jag brukar göra. Det är ju stundent tider, så alla vill köpa blommor. Det bästa med att hoppa in på jobbet lite, det är att jag kan spara mina föräldrardagar! nu när david har fyllt ett år måste man ju ta ut full pott. Innan jag fick david trodde jag att ja skulle tycka det var länge att vara hemma och att det skulle bli skönt att börja jobba. Nu är det tvärt om, jag skulle kunna vara hemma för alltid. trivs rätt så bra att vara "mamma" Då är det perfekt att kunna hoppa in lite då och då så att man kan spara de dära mamma dagarna.

2 kommentarer:

  1. visst är det mysigt!? att ligga och lyssna på regnet alltså. :o)
    en annan lösning på att få vara hemma längre är ju att göra lite syskon till David. ;o)
    hoppas ni har det bra i huset! kramkram =)

    SvaraRadera
  2. "göra lite syskon till david" Men lillstrumpa då!! hahahahahahahhahaha...kul!

    aja, regn är rätt mysigt ibland. man får liksom en anledning till att va inne, mysa, se film o bara va.. städa lite kanske?! ;)

    mm du är en BRA mamma julia! <3

    SvaraRadera