torsdag 12 mars 2009

en helt vanlig torsdag ...





idag har det varit en helt vanlig torsdag.
Efter nyår började jag jobba som skolpastor i Sävsjö. Och det är just på torsdagar som jag i Aleholskolan och Hofgårdskolan. Så där har ja varit idag o David förstås!

David måste nog vara den yngsta skolpastorn i hela Sverige, ingen dålig merit för en kille som inte ens är 9 månader ...

Sen blev det lite listmålning. Trodde aldrig att det var så pilligt, men nu är det färdigt, varit en sväng i Vrigstad, handlat mat, busat med david o kramat min underbara simon
Som sagt en hel vanlig torsdag...

2 kommentarer:

  1. ÅÅ. En sån helt vanlig torsdag vill jag joina nån dag. Saknar at vara med dig! Inte nästa vecka (för då kommer svärföräldrarna) men veckan därpå, vill du umgås?
    När flyttar ni in? Eller har ni redan gjort det?
    Kram Em

    SvaraRadera
  2. Åå Julia varför har du inte sagt att du har en blog.. då kan jag ju trotsa llat följa ditt liv=) ÅÅ saknar verkligen er, att inte kunna få göra de där spontant besöken.. Kram Anna

    SvaraRadera