torsdag 5 mars 2009

nu börja det roliga...


änterligen har jag fått hem mina tapeter till vårt hus. Det innebär att nu är allt det stora snickeriet färdigt och det roliga fin snickeriet och all inredningen är kvar ...
det kommer mest bli vitt i huset men någon fondvägg här och där för att piffa till det. I arbetsrummet blir det randigt fast på tvären. Det är det rummet som är minst så man vill få en känsla att det ser lite längre ut, man få lura ögat!
I släkten har vi en tapetserare, trott eller ej så är det min farmor. Inte så att hon är utbildad till det men hon ÄLSKAR att tapetsera. Jag tackar inte nej till ett sådant erbjudande, hon är både snabb o duktigt! Själv har jag aldrig gjort något sådan så om ja eller simon skulle göra det skulle varje skarv synas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar