lördag 28 mars 2009

smulor i sängen

Jag vet inte hur du är, men något bland det skönaste jag vet Det är att efter en lång dag få ta av sig alla kläder och krypa ner i sängen. Att bara få lägga sig och slappna av i varje muskel. Det är något som jag ser fram emot varje kväll. Pricken över "i:et" är också om man har nya lakan och rakade ben!
Igår efter en härlig kväll, när vi hade varit i jönköping med ett gäng ungdomar och nattbowlat och skulle precis krypa ner i min säng. Visade sig att våran buskorv tagit säkert minst 100 digestivekex och smulat sönder. Okej det var inte 100, va nog bara 3 men det kändes som att det var många på grund av alla smulor! Vi ligger på golvet nu några dagar så det är därför han kan komma intill sängen. Kan säga att det förstörde den sköna känslan. Att ha massa smulor i sängen är ingen hit, speciellt om det är netryckt med lite saliv också!

2 kommentarer:

  1. Hej Julia,
    Måste bara säga att jag tycker det låter helt underbart att ha en son som trycker salivkladdiga kexsmulor i lakanen. Lycklig du är...! :)

    SvaraRadera
  2. hihi, sånt busfrö! ser så fram emot att träffa er nån gång snart =) när vi alla har tid och möjlighet och allt som ska klaffa. Tiden rinner verkligen iväg och man ihinner inte alls så mycket som man tänker, eller hur!! kramar!

    SvaraRadera