fredag 20 mars 2009

första flyttlasset

idag har jag packat, packat och packat.Första flytt lasset från Västra parkgatan 20D till Hägnevägen 25. Vi har inte bott här så extremt länge 3 år, men vad man samla på sig massa skräp. Vet inte hur många påsar som vi har slängt. Det är en fördel att inte min man är hemma för han är mer en samlare än vad jag är. Men det är lite roligt också för man hittar sådan som man har glömt bort att man har. Tex köpte Simon jätte fina servettringar till mej när han var i Sydafrika för några årsedan. Dom har jag inte sett sen jag fick dom, 3 årsedan.

Dagens gärningar gjorde i alla fall min älskade mamma, strök all min tvätt. Den högen var inte så liten den, täckte nästa hela dubbelsängen. Tack snälla lilla mamma...
Måste berätta något roligt som blev helt besämt igår, den 3-4 oktober kommer Ny Generation till Sävsjö och har en super stor satsning som ungdomar från hela Södra Sverige kommer att komma på. Det ser vi fram emot!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar