söndag 17 maj 2009

helgen i korthet

david sover och nu, sitter vi bara i soffan och ta det lugn. Det är väldigt skönt ibland och inte göra något. hade tänkt lägga upp lite bilder från helgens höjdpunkter. Men nu när jag väl skulle göra det så går det inte. igår var det bal här i sävsjö sen avslutade vi kvällen med goda vänners sällskap med mat och en överskattad melodifestival. idag var det konfirmationsavslutning i kyrkan, våra konfirmander var väldigt gulliga dom hade gjort en stor korg med våra favorit saker i. ostbågar till mej, cola till ssimon och lasagn från 1 år till david + massa annat!

2 kommentarer:

  1. Tack själva för helgen - fantastiskt gott med både mat och sällskap! Kul att hon gillade tårtan, jag smakade den igen igår och då föll den mig bättre på läppen. Tror jag hade lite för många smaker i gommen när jag åt den första gången. :o)

    SvaraRadera
  2. haha, vilka söta presenter! :)
    önskar jag sett balen. men jag jobbade. var det fint? hoppas på nååågra bilder iaf :)

    skönt med slapp i soffan.. kram

    SvaraRadera