torsdag 21 maj 2009

mamma jag är stor nu ...

david burkar lägga sig vid halv nio på kvällarna om vi är hemma. Men de senaste kvällarna har han inte somnat förrän halv tolv. han har varit jätte pigg suttit och lekt och sjungit för sig själv. Han har tyckt det varit super kul däremot inte hans föräldrar. Så jag testade i förgår att han inte fick sova efter 12, då somnade han vid sin vanlig tid. Men igår råkade han somna i bilen, varade bara en kort stund. Men det räckte för att han inte skulle somna innan halv tolv! pojken min håller på att bli stor, var inte så länge sen när han sov hur mycket som helst och låg snällt stilla och myste på sin jacka, nostalgisk!

4 kommentarer:

  1. Vilken mysig bild! =)
    Snart kommer jag och pussar på gullungen! =)
    kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Väldigt mysigt bild!
    Det är verkligen inga bebisar längre i bekantskapskretsen. Men det kanske är så det ska vara. Att de växer och blir större menar jag...

    SvaraRadera
  3. det är sjukt vad tiden går fort!! han är ju snart ett år nu...ojojoj... kramar

    SvaraRadera
  4. hihi va gullig han är den där david.. stor? haha. njae, men kanske lite tonåring ;) ..som vill va uppe länge å sådär... när man blir "lika stor som jag" blir man mer att man vill gå å lägga sig tidigt..!! haha. det är nästan så man skäms. Olof tycker ibland att jag beter mig som en pensionär.... haha xD

    SvaraRadera