måndag 4 maj 2009

krockat

det har hänt lite väl mycket saker nu de sista dagarna. Simon har fått en yxa i handen, vår son har dunder feber och ikväll när vi hade ett par goda vänner på lite fika, skulle jag bara åka ner och köpa ett paket skinka. När jag sedan ska åka ut från konsumpakeringen, händer det man aldrig tror kan hända på en pakering. En gul epa korsa hela parkeringen och åker rakt in i min bil. Som tur var hade jag inte fått upp någon fart så jag skadade mej inte. Däremot bilen blev mos, tråkigt och onödigt. Blir så mycket extra runt omkring som man inte hade räknat med. Men tack Gud för ditt beskydd, så att varken jag eller grabben skadade sig.

4 kommentarer:

  1. oj... jobbigt o onödigt [som sagt] med krock... tråkigt. hoppas allt löser sig med försäkringar o sådär.. och ja, Tack för att Gud är god iaf [även fast nu inte epa-traktorn va det] ;) kram på dig julia!!

    SvaraRadera
  2. oj det va det värsta...vad är det som hänt med simons hand? skönt att du och david klarade er...kram

    SvaraRadera
  3. usch vad hemskt! skönt att ingen skadade sig iallafall! hoppas att resten av veckan blir bättre =)

    SvaraRadera
  4. men, du... vad otäckt! ja, verkligen tack Jesus för att ni klarade er! tråkigt för simon med yxan. ÄR det allvarligt? hälsa till honom.
    Vi tittar lite efter hus, dock är ju prisklassen inte så rolig =). Har även dragit ner rejält på mina krav kan jag säga =). Kramar/ Maria

    SvaraRadera