fredag 3 april 2009

änterligen

efter lite mer än ett år av mycket slit, skratt, tårar, nya lärdommar, misstag så är vi tillslut inflyttade! Känns lite overkligt, nästan som en dröm men ack vad härligt!
Många har frågat oss om vi är snickare i grunden, sannningen är den att Simon har aldrig renoverat ett rum och jag har inte ens tapetserat. Men nu har lärt oss att bygga ett hus, lärdom - att allt är möjligt. Även om man inte tror det i början, men bara man har lite tålamod och villighet att lära sig så går det mesta.

Simon älskar att han få lite längre sovmorgon
Jag älskar min diskmaskin & tvättmaskin
David älskar att det inte är några lister så att han kan pilla ut isoleringen och äta upp den!

I helgen ska vi vara barnvakt åt mina småsyskon, mina föräldra ska till tylösand på spa. Om du inte har varit där, så rekomendera jag dig verkligen att göra ett besök dit!
www.tylosand.se

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni äntligen får vara i erat hus =)

    David tycker väl att det är jättekul att pilla ut isoleringen?! =)

    Många kramar, Matilda

    SvaraRadera
  2. åååå det är så kul för er :)
    trivs ni? stort o luftigt eller? :) får man komma förbi å kolla nångång?

    SvaraRadera