tisdag 7 april 2009

vår son har blivit hög!

min prins har varit sjuk över helgen. Han har haft en sådan fruktansvärd hosta som man
bävar för själv och så har han fått det. Han som är så liten, man lider verkligen med honom.
Det värsta nog ändå är att inte kan sova under natten för all hosta, inte så kul för föräldrarna heller! Så idag fick vi bege hos till barnavdelningen och träffa en barnläkare. Dom gjorde alla slags tester på han, men det var inte något farligt som tur va. Vi fick i alla fall någon slags medicin som skulle ta bort all hosta under några dagar.
Något som vi har märkt i alla fall är att medicinen har börjat verka. Våran son reagerade på en av dom dära "mycket sällsynta" biverkningarna ÖVERAKTIV och SÖMNSVÅRIGHETER.
Han har aldrig varit så glad och sprallig som han är just nu. Han skrattar och sjunger och hoppar fram på sin lilla rumpa super fort och han är inte ett dugg trött. även om klockan närma sig halv elva. Det värsta är att han är riktigt rolig, får nog ringa till dom imorgon och säga att min son reagerade lite väl mycket!

3 kommentarer:

  1. nämen, vad lustigt =) knarkdavid, hihi. Skönt för er att ni kommit på plats i huset! / Maria

    SvaraRadera
  2. hej min lilla vän!! det låter som en riktig pippi-medicin =) allt bra med er annars? är ni hemma nåt i påsk? jag beger mig till sävsjö ikväll...kram

    SvaraRadera