onsdag 22 april 2009

pannkaksblomma


Måste bara skriva lite om min underbar man. Han är väldigt rolig, pratade precis innan lunchen och skulle kolla att han kom hem i tid till lunch. Han frågade vad jag gjorde, svarde att ja steker pannkakor. Det är nämligen så att när det kommer till pannkakor så blir Simon som ett litet barn. Han älskar pannkakor!! Han blev så glad att han gick och köpte super fina vita kallor. Jag älskar många sorts blommor speciellt den vita varianten. Men vita kallor ligger lite högre på min favorit lista.

Har aldrig fått pannkaksblommor tidigare innan, kanske ska steka pannkakor lite oftare...
kram på dej min pannkaksälskare...

2 kommentarer:

  1. Hej Julia,

    Tack för kommentaren på min blogg. Ja - det blir sällar nuförtiden. Hör av er om ni kommer til stan så bjuder jag på fika! Hoppas det är bra med er därnere, efter flytt och allt. Kul att du läser min blogg också. Jag brukar titta in på din... Hej så länge!

    SvaraRadera
  2. hihi. va kul att han gillar pannkakor så mycket! då har du ju verkligen ett säkert kort för att göra honom lite extra glad :D eller ja, VÄLDIGT mycket extra glad - är det inte så? ;) heh.

    väldigt skoj att du har en blogg ju. småbarnsmamman liksom.. :)

    SvaraRadera