tisdag 14 april 2009

tack viktoria

ibland har man en lång lista med "måste göras". Idag har det varit en sådan dag som man bockar av denna listan. Efter många massa tråkiga samtal och uträttade ärende fick jag en glad överskning nämligen Viktoria Ekelund! Har inte träffat henne sen i slutet i somras, det blir ju extra roligt när man inte förvänta sig att träffa henne. Tack Viktoria, även om det var en snabbis så var det oehört mysigt! Nu ska jag gå och hjälpa min älskade man med klädkammaren, han håller på att sätta upp en hemmagjord hylla. Vi skrev upp alla saker som är kvar att göra i de rum som är nästan färdiga, 41 punkter blev det! Vet inte hur färdigt man kan säga att det är, men vi ska ta en punkt för varje kväll och kvällens punkt är just klädkammaren.



2 kommentarer:

  1. Då kommer jag om 41 dagar och förvänra mig middag! =)

    SvaraRadera
  2. jag kommer oxå förbi nästa gång jag är hemma!! =) slår kanske en signal snart oxå! kramar

    SvaraRadera