lördag 18 april 2009

underbar lördag

Det är väldigt lätt att vakna med ett leende på läpparna när man tittar ut på morgonen och solen skiner och det inte ens finns något moln på himlen. Vet inte hur du blir men jag blir alldeles lycklig. Egentligen har jag massa saker att göra inne idag men det får vänta. Så idag blir det sol för hela slanten. I går var jag i Ullared och inskaffade lite saker, bland annat en lite cykelhjälm till David, nu kan vi änterligen ut och cykla. Idag så ska David få göra sin första cykeltur i sitt liv, hoppas att han gillar det! Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig helg full av sol med nära och kära!

1 kommentar:

  1. Mysigt det låter! Jag fick en liknande känsla när morgonljuset spred sig ända in till toaletten på övervåningen. Inga tända lampor här inte! Trodde jag skulle få flytta in i kontoret idag, men Samuel målar nu golvet för FJÄRDE gången. Så nu e jag putt... Men taket i hallen uppe är målat en första gång! =)

    SvaraRadera